Job Vacancy PT. Sumber Bakat Insani

PT. Sumber Bakat Insani, known as SBI, is a well-established manning

agent in Indonesia, linked to the main principals, Holland America

Line (HAL), WSC, Maersk Line and AP Moller . Now, we are looking for

highly motivated and qualified individuals to fill the following

positions:



CREW FILING STAFF (Code : CFS)
1. Male, maximum 30 years old
2. Minimum D3 degree in related field
3. Minimum 1 year in document/file handling
4. Computer literate
5. Able to communicate in English

CREW ADMINISTRATION STAFF (Code : CAS)
1. Male, maximum 30 years old
2. Minimum D3 degree in related field
3. Minimum 6 months related experience
4. Able to communicate in English

RECEPTIONIST / OPERATOR (Code : RTO)
1. Female, max 25
2. Min D1 degree
3. Related experience (Min. 6 month)
4. English

PERSONNEL ADMINISTRATOR (Code : PAS)
1. Male or female, max 30
1. Min D3 degree
2. Min 1 year related experience
3. Computer literate
4. English

ISO ADMINISTRATOR (Code : ISO)
1. Male or female
2. Minimum D3
3. Min 1 year in ISO 9001-2000
4. Computer literate
5. Able to write and speak English fluently

AIRPORT HANDLING (Code : AHS)
1. Male, max 30
2. Min D3 degree
3. Min 6 month experience

Please send your Curriculum Vitae before November 7, 2008 , to:

personnel@sbimanning.co.id
- maximum 200 kb
- put code and your name on e-mail subject

or :

PT SBI
Menara Sudirman 16 Floor
Jl. Jendral Sudirman Kav 60
Jakarta 12190
att : Personnel & GA Dept.

- put code on left upper side of your envelope

0 comments:

 
Designed byTechtrends |© 2007-2008 All rights reserved